Osnovna škola Zagvozd

Po Istri

Autor: Ivana Kuvačić, 5. 5. 2017.

Učenici osmog razreda MŠ Zagvozd, sa svojom razrednicom Katom Tomas, bili su od 29.4. do 3.5. na ekskurziji u Istri. Gdje su bili i što su sve vidjeli ukratko nam je opisala učenica Matea Bartulović. U fotogaleriji možete pogledati fotografije ekskurzije.

1. dan izleta (Smiljan – Istra) – pošli smo u 7 sati ispred škole. Putovali smo do Smiljana gdje smo razgledali Memorijalni centar Nikole Tesle. Stručno vodstvo nam je pokazalo njegovu rodnu kuću, ispitnu stanicu gdje nam je bio prikazan zabavan pokus s neonom i kratki film o liku i djelu Nikole Tesle. Poslije ručka odvezli smo se do hotela Istarske toplice gdje smo bili smješteni.
  2. dan izleta (Poreč – Jama Baredine – Motovun) – uz stručno vodstvo posjetili smo Eufrazijevu baziliku, Gotičku četvrt i razgledali Decumana. Zatim smo otišli do Jame Baredine koja nas je oduševila. Vidjeli smo stalaktite, stalagmite i čovječju ribicu. Nakon toga smo otišli u obilazak Motovuna.
  3. dan izleta (Pula – NP Brijuni) – dan smo započeli razgledavajući Pulu i njezine ljepote. Vidjeli smo Herkulova vrata, Slavoluk Sergijevaca, Augustov hram, amfiteatar. Kasnije smo otplovili do NP Brijuni gdje smo vidjeli bogatsvo biljnog i životinjskog svijeta, vozili smo se u vlakiću i posjetili zabavni park Green Garden.
  4. dan izleta – (Rovinj – Linski kanal) – dan smo proveli u šetnji i razgledavanju znamenitosti Rovinja i Limskog kanala.
  5. dan izleta – (Opatija – Rijeka – Trsat) – zadnji dan ekskurzije proveli smo u razgledavanju Opatije, Rijeke i Trsata. Na Trsatu smovposjetili svetište Majke Božje Trsatske, poslušali predavanje o svetuštu i pogledali prigodni film. Nakon toga smo se uputili kući gdje smo došli oko 21 sat.

POTVRDE

Učenici i roditelji sada mogu kroz e-Dnevnik ISPISATI potvrdu u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u program i razred, odnosno da ima status redovitog učenika.

Za novu školsku godinu: e-Dnevnik za učenike i roditelje od sada dostupan i  kao mobilna aplikacija — Bjelovar.live

Ispis potvrda je omogućen u e-dnevniku za učenike i roditelje koji je dostupan na poveznici https://ocjene.skole.hr.
Učenici i roditelji koji imaju instaliranu Carnet-ovu mobilnu aplikaciju za e-dnevnik potvrde o školovanju mogu generirati i u mobilnoj aplikaciji.
Upute za rad u kojima je prikazan ispis potvrda dostupne su na poveznici:
PROVJERA AAI PODATAKA

Ispravnost korisničkih podataka možete provjeriti na mrežnoj stranici:

Datoteka:CARNET.hr Logotip.png – Wikipedija

-Dnevnik za nastavnike

Image result for e dnevnik logo

e-Dnevnik za učenike i roditelje

Image result for e dnevnik za roditelje i učenike

Upute za korištenje         e-Dnevnika
Microsoft Teams

RASPORED ZVONJENJA

* U PŠ Slivno i predmetna nastava radi prema rasporedu zvona razredne nastave.

RASPORED SATI

Za upise u srednju školu
PRAVOPIS

GRAMATIKA

Ispis statistike od 20. 11. 2009.

Osnovna škola Zagvozd / Trg zabiokovskih junaka Domovinskog rata 4, HR-21270 Zagvozd / www.os-zagvozd.skole.hr / ured1@os-zagvozd.skole.hr